Datum povratka

e-podroznik.pl infolinijaDa li želiš da organizuješ putovanje ili kupiš kartu?
Pozovi 703402802Otovreno 24h dnevno
Cena: 2,58 PLN sa PDV-om / minut
Service provided by Progress Plus s.c.
Infolinija pruža informacije o linijama, cenama karati, a takođe je moguće kupiti kartu preko telefona. Dostupno 24 sata dnevno,
365 dana u godini.

Ne zovete iz Poljske?
Pogledaj brojeve za ostale zemlje
zatvori prozor

Sakrijte mapu
    Morate se prvo prijaviti kako biste videli ovu stranu
Logiranje sa brojem karte
Proveri detalje rezervacije i upravljajte Vašom kartom (možete da poništite kartu, promenite datim putovanja ili podatke o putniku, preuzmete kartu)

Prijavi se

Registar

Često postavljena pitanja

  Czy samodzielnie mogę pobrać ponownie bilet?

Tak, zaloguj się do panelu TWOJE BILETY za pomocą 20 cyfrowego Numeru biletu. Numer znajdziesz na bilecie lub w korespondencji e-mail, którą otrzymałeś po zakupie. Jeśli założyłeś u nas konto i kupowałeś jako zalogowany klient, dostęp do panelu TWOJE BILETY masz po zalogowaniu się na swoje konto. Następnie kliknij Pobierz bilet lub Wyślij ponownie.

  Czy samodzielnie mogę zmienić datę lub godzinę wyjazdu?

Tak, możliwa jest zmiana daty na kurs realizowany innego dnia, ale na tej samej trasie, o tej samej godzinie, jeżeli cena biletu jest taka sama. W innym przypadku należy zwrócić bilet i zakupić nowy. Sprawdź jak zwrócić bilet
Aby zmienić datę przejazdu zaloguj się do panelu TWOJE BILETY za pomocą 20 cyfrowego Numeru biletu. Numer znajdziesz na bilecie lub w korespondencji e-mail, którą otrzymałeś po zakupie. Jeśli założyłeś u nas konto i kupowałeś jako zalogowany klient, dostęp do panelu TWOJE BILETY masz po zalogowaniu się na swoje konto. Następnie kliknij Zmień datę wyjazdu i postępuj według podanych tam wskazówek - jeśli zmiana daty nie jest możliwa, pojawi się odpowiedni komunikat. W takim przypadku możesz zwrócić bilet i zakupić nowy.

  Czy mogę samodzielnie zwrócić bilet?

Tak, zaloguj się do panelu TWOJE BILETY za pomocą 20 cyfrowego Numeru biletu. Numer znajdziesz na bilecie lub w korespondencji e-mail, którą otrzymałeś po zakupie. Jeśli założyłeś u nas konto i kupowałeś jako zalogowany klient, dostęp do panelu TWOJE BILETY masz po zalogowaniu się na swoje konto. Następnie kliknij przycisk Zwrot biletu. Jeśli zwrot jest możliwy pojawi się odpowiedni komunikat wraz z warunkami zwrotu - datą do kiedy możliwy jest zwrot oraz wysokością opłaty manipulacyjnej, o którą zostanie pomniejszona zwracana kwota. Zwrot zostanie zlecony na konto z jakiego otrzymaliśmy wpłatę. Zazwyczaj trwa to ok. 3-5 dni roboczych.Jeśli płaciłeś za bilet kartą płatniczą to operator ma czas do 30 dni na zwrot pieniędzy na Twoją kartę płatniczą. Potwierdzenie zwrotu zostanie wysłane na podany adres e-mail. Warunki zwrotu biletu określa każdy przewoźnik indywidualnie. Informacja o terminie oraz wartości zwrotu podana jest już podczas zakupu biletu, jeszcze przed dokonaniem płatności. Podczas dokonywania rezerwacji należy kliknąć w Warunki oferty i zwrotu biletu. UWAGA: Zwrot w systemie nie jest możliwy po odjeździe pojazdu.

  W jaki sposób mogę zgłosić reklamację?

Reklamacje prosimy przesłać na adres: bilety@e-podroznik.pl
W zgłoszeniu reklamacyjnym podaj poniższe informacje:
  • powód reklamacji
  • dane pasażera
  • numer biletu
  • datę podróży

Da li ste primetili grešku na našem sajtu? Prijavite.

Copyright 2006-2019 by Teroplan S.A.
The website uses GeoLite2 data created by MaxMind www.maxmind.com
Informacije o procesiranju ličnih podataka i politici kolačićaU vezi sa Opštom regulativom o zaštiti podataka o ličnosti (GDPR), želeli bimo da Vas informišemo da možemo da koristimo Vaše lične podatke. Detaljinije o načinu i razlozima precesiranje možete videti Politika privatnosti. U isto vreme Vas obaveštavamo da naš sajt koristi kolačiće. Korišćenjem ovog sajta, saglasni ste da oni mogu da čuvaju i koriste.
Za više informacija, pogledajte Pravila o kolačićima.
Zatvori
Pretraga
organizator putovanja